21 mei 2014

Ik zeg u geen vaarwel, mijn vriend

Omdat ik meer en meer in de knoop kom met Meis' privacy.
Wat kan ik wel of niet delen, wie leest mee, wat zal Meis er later zelf over denken, ...

Omdat ik teveel foto's heb waarop Meis onherkenbaar is.
Leven in het heden en af en toe een foto van dat prachtige gezichtje.

Omdat ik deze blog niet meer nodig heb om pleegzorgambassadeur te zijn.
Panelavonden tijdens de vormingsreeksen voor kandidaat-pleegouders, spontane gesprekken, ... Gelegenheden genoeg om pleegzorg bekend te maken.

Omdat het niet altijd móet geweten zijn dat Meis onze pleegdochter is.
Ik voelde me lange tijd verplicht ten aanzien van haar ouders om te duiden dat ze onze pleegdochter is. Nu vind ik dat ik dit niet meer kan maken naar Meisje toe. Ze zal later zelf wel beslissen wie ze op de hoogte brengt en wie niet.

Bedankt voor de leuke reacties de afgelopen 2 jaar!

Ik merk via de zoektermen dat er vaak mensen op deze blog terecht komen die vragen hebben over pleegzorg. Mailen kan naar iemandindebuurt(at)gmail.com.

2 opmerkingen:

  1. Jammer om je niet meer te kunnen 'lezen', maar ik begrijp je volkomen. Ik wens jullie heel heel veel geluk in vele kleine en grote dingen. En wie weet komen we mekaar in pleegzorgland wel eens tegen?
    Het ga jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer bezoeken...groetjes ❤

    BeantwoordenVerwijderen